چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود استخوان کودکان را چگونه تقویت کنیم؟ مصرف بیسکوییت و کلوچه چه تاثیری بر سلامتی کودکان دارد؟ خشم بهاری را کنترل کنید برای حفظ سلامتی روزانه چند عدد تخم مرغ بخوریم؟ زردچوبه چه تاثیری در افزایش طول عمر و جوانی دارد؟ ۴ عارضه مصرف خودسرانه ویتامین دی را بشناسید بیشتر شکایات مردمی از پزشکان در حوزه زیبایی است | عمده اقدامات غیرمجاز در آرایشگاه‌ها و مراکز زیرزمینی پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (٨ اردیبهشت ماه١۴٠٣) | وزش باد و بارش باران در برخی از مناطق استان واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار، ۵ مصدوم برجای گذاشت آیا انجام اقدامات زیبایی در دوران بارداری ممنوع است؟ روند کاهشی داوطلبان پسر برای ورود به دانشگاه | کاهش حدود ۳ درصدی داوطلبان پسر در خراسان‌رضوی طی یک سال زمان و مبلغ پرداخت مستمری مددجویان بهزیستی اعلام شد دستگیری چند سارق با ده‌ها فقره دزدی در مشهد بهترین دمنوشی که از اضافه‌وزن جلوگیری می‌کند مبنای افزایش حقوق بازنشستگان باید اجرای صحیح ماده ۹۶ قانون تامین‌اجتماعی باشد
سرخط خبرها

ویدئو | کنکور سراسری ۱۴۰۲؛ افت چشم گیر داوطلبان کنکور ریاضی | گلایه برخی والدین از گرمایش سالن‌ها

  • کد خبر: ۱۴۶۲۷۱
  • ۲۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۹
ویدئو | کنکور سراسری ۱۴۰۲؛ افت چشم گیر داوطلبان کنکور ریاضی | گلایه برخی والدین از گرمایش سالن‌ها
رئیس دانشگاه فردوسی مشهد در حاشیه برگزاری نخستین روز از آزمون سراسری ۱۴۰۲ به تشریح اقدامات این مرکز آموزشی پرداخت.

دکتر احد ضابط در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز گفت: در کنکور سراسری سال جاری تعداد ۱۰ دانشکده به عنوان حوزه‌های امتحانی ما در دانشگاه فردوسی انتخاب شدند تا مشکلی از بابت ظرفیت داوطلبان نداشته باشیم.

وی ادامه داد: ترافیک خودرو‌ها در محیط دانشگاه و ازدحام حضور والدین در ابتدای صبح، مشکلات اندکی را پیش آورد که خوشبختانه موفق به مدیریت آن شدیم.

ضابط یادآور شد: در زمینه گرمایش سالن‌های محل برگزاری آزمون، تمهیدات لازم اندیشیده شده بود؛ با این حال برخی والدین گلایه داشتند و باید عنوان کرد دانشگاه طی یک هفته اخیر تعطیل بوده است و تلاش بر این بود داوطلبان عزیز به مشکل برنخوردند.

رئیس دانشگاه فردوسی مشهد افزود: استاندار محترم خراسان رضوی نیز از دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی بازدید کردند و از نزدیک در جریان روند برپایی آزمون در این دانشگاه قرار گرفتند.

ضابط در مورد داوطلبان آزمون امسال اذعان کرد: براساس آمار‌های منتشر شده، داوطلبان رشته تجربی از مرز ۵۰ درصد گذشتند و داوطلبان علوم انسانی نیز حدود ۳۳ درصد اعلام شده است؛ اما داوطلبان رشته ریاضی با افتی چشمگیر به مرز ۱۵ درصد رسیدند که این در آینده می‌تواند مشکلاتی را فراهم آورد.

عضو هیئت علمی دانشگاه فردوسی مشهد در مورد ظرفیت پذیرش سال آینده این دانشگاه خاطرنشان ساخت: هنوز تصمیمی مبنی بر کاهش یا افزایش ظرفیت پذیرش دانشجو نگرفته ایم، اما بنای ما بر کیفیت آموزش دانشجویان خواهد بود.

گفتنی است ۲۳ هزار و ۲۰۸ داوطلب در دانشگاه فردوسی فرایند آزمون سراسری را پشت سر می‌گذارند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->